Spelar ni fortfarande GO ?

Hej på er mina fina! Hoppas att allting är bra med er i detta underbara väder! Idag på förmiddagen så åskade det faktiskt här i Lidköping, jag såg till och med en och annan lixt slå ner. Men efter regn kommer solsken som man brukar säga, och så blev det. Jag och mamma har gått runt ungefär halva eftermiddagen och kört Pokémon GO. i det fina vädret haha! Är det någon som fortfarande spelar det?? Jag spelade jätte mycket för typ 2 år sedan men sen slutade jag eftersom det blev dåligt väder när hösten kom, och då var jag för bekväm för att gå ut haha! Nu när vi är på campingen så hade mammas kompis kvar appen och har kommit skit långt, eftersom han har spelat i typ över 1 år haha, och då blev jag självklart sugen på att ladda ner det igen!! Det enda problemet var att jag inte alls kom ihåg mitt inlogg haha, så jag fick tyvärr göra en ny karaktär och börja om från noll, men men!! Jag tvingade såklart mamsen att ladda ner det hon också så vi alla kan spela tillsammans och så blev det haha! Hon går knappt bort till toaletterna utan sin telefon med Pokémon Go i högsta hugg hahaha 😉 Älskar dej mammmaaa!! 
 
Om ni spelar Pokémon GO så får du gärna lägga till mig! =) 
 
 
Malin

Kan du posta din kod så man kan lägga till dig? :D

Svar: Ja självklart, det glömde jag totalt bort haha! :D Min kod är 1208 4026 9551
Felicia Viberg

Happy

Jag spelade pokemon go tills nationaldagen då min telefon dog. Jag saknar det så mycket men har inte råd att köpa en ny telefon som klarar av spelet. Vi var ett gäng som träffades nästan varje dag nu i somras. Saknar verkligen det. Missar mycket när jag inte har Discord då det inte fungerar på min knapptelefon....

Svar: Nej vad tråkigt! Jag brukar alltid tvinga med mamma ut och spela med mig men att vara ett gäng kompisar som går runt och spelar låter ju super kul! Hoppas det löser sig så du kan börja spela igen =)
Felicia Viberg

Happy

Det är jätteroligt att vara ett gäng. De andra är inte de jag umgås med annars, utan det kommer nya människor hela tiden liksom. Och de äldsta är ju "sådana med barnbarn" fast inga barnbarn med sig ;) Kanske finns det något liknande i din hemkommun? Jag hade spelat över ett år innan jag visste att andra spelade mer "organiserat". Spelar man i Stockholm så är det ju bara att ställa sig utanför ett gym och så kommer det folk liksom, men det blir ju inte riktigt samma "gemenskap" som på en mindre ort...

Svar: Det låter ju jätte kul och ett bra sätt att hitta nya vänner eller bara bekanta :D Vi i min hemort är väldigt dåliga på att träffas och göra nånting, det var kanske ca 2 år sedan som folk här gjorde det tyvärr.
Felicia Viberg

Happy

Va synd :( Du får kanske skaffa flera mobiler/konton då haha ;)