Ost & kex kväll

Hej på er mina fina! Allt bra med er? 

Som ni vet har jag fuuullt upp i skolan just nu och även om jag har haft påsklov denna vecka har jag pluggat rätt mycket ändå. Här om dagen åkte jag faktiskt hem till Ronja och pluggade med henne i några timmar! Fast ni som följer mig på snapchat vet ju redan det! 😊 
Idag har jag bara tagit det lugnt, tog en extra lång sovmorgon med mitt sovsällskap och har myst i soffan hela dagen framför tv:n med mamma. Nu på kvällen så dukade vi upp lite ost och kex från igår när vi 3 kollade på Let's Dance! Vi har dock fortfarande huur mycket som helst kvar haha! 😅 
(null)
Min favorit ost är helt klart brieost och den " nya " philadelphiaosten paprika, igår var det första gången jag testade den och jag åt upp typ halva paketet, haha.. 

Hoppas att ni alla har haft en bra kväll och sover så gott! ❤  Ska glra mitt bästa för att uppdatera så mycket som möjligt! 💕


Ost&kex - ost och kex - ost och kex kväll
Mattias

Hur fungerar det med sexliv?

Svar: Jodå det fungerar bra :)
Felicia Viberg