Imorgon ska den bort!

Hej på er mina fina! 
Allt bra med er? Med mig är det kanon i detta underbara väder, vi har haft 11+ grader hos oss idag så det har varit riktigt skönt ute 😃 Dagen som vanligt har jag spenderat i skolan och när jag kom hem passade jag på att ta en liten powernap. Ikväll är det både robinson och Hunger Games 2 ( säger man så??) som jag aldrig har sett tidigare, det ska bli riktigt spännande!! Dock går den på tv 6 och med deras långa reklamer kommer filmen inte sluta förrän vid 12 inatt haha 😫 Enligt schemat har jag egentligen sovmorgon imorgon så det hade inte gjort så mycket att vara vaken lite längre, men nu ska jag nämligen till tandläkaren klockan 8 på morgonen för att äntligen ta ut min tandställning!!! Det ska bli såå himla skönt att slippa den + nattskenan + snoddarna i munnen hahahaha... Jag själv tycker mina tänder har blivit riktigt fina och jag är super nöjd med resultatet 💕 Jag tänkte visa er en före och efter bild i ett inlägg imorgon  och skriva om hur allting har gått, men om ni är sugna på att läsa om hur jag kände när jag för första gången satte i tandställningen kan ni tycka HÄR eller klicka på länken nedanför. 😊
http://misswheelchair.blogg.se/2016/april/tandstallningen-ar-antligen-pa.html