Fars dag 2017

Godkväll på er mina finisar! Hoppas att ni har haft en jätte bra helg och en ännu bättre fars dag! 

I helgen har jag faktiskt bara pluggat, bakat och firat pappa.. Det låter ju inte direkt som att jag har gjort något men denna helg har faktiskt varit riktigt rolig och skön! Fredagen spenderade jag på praktiken och på kvällen pluggade jag lite och åt gott med mammsen. Lördagen bakade jag hela dagen tills idag, & idag har jag vart på biblioteket och pluggat samt firat pappa på fars dag! 😊 

Jag bakade några choklad cupcakes med jordgubbsfyllning och topping med lite florsocker ovanpå. 👍 Dom blev faktiskt riktigt goda och självklart fick pappa med sig ett gäng hem efter han var här och fikade! =D 
Tack pappa för att just DU är min pappa! ❤ 
(null)
(null)
(null)

Till alla er där ute som har förlorat sin pappa vill jag bara hälsa en stor varm kram och en extra tanke till just dig. Jag skulle aldrig kunna tänka mig hur det känns, MEN jag vet att ni är kämpar som förtjänar en extra omtanke!
Kram på er alla och hoppas att ni har det bäst. ❤
#cupcakes - #dag - #en extra omtanke - #fars - #farsdag - #happyfathersday - #till pappa
Anonym

Tack själv min älskade dotter ❤️❤️❤️