Ge mej en klänning som passar plz

Hej på er! Hoppas att allt är bra med er i detta regn väder. Här i Katrineholm har det regnat i typ 3 dagar i rad nu och det verkar aldrig ta slut haha. Så himla typiskt nu när det snart är sommarlov. Jag hoppas på sol på fredag iaf när jag slutar ❤︎
 
Jag har en lektion kvar sen slutar jag och då ska jag och Jacob ner på stan för att kolla på avslutningsklänning tills på fredag. Jag vet att vi inte ska göra nått speciellt men det är ändå kul med lite nya klänningar. Jag har typ bara 3 stycken som jag redan har använt på avslutningar så jag kände att jag behövde en ny haha. Ingen aning om jag hittar nått men jag kan ju alltid hoppas. Jag hatar ju långa klänningar oh det är tyvärr oftast det som är de stora utbudet. Jag hoppas på att hitta nån fin cocktail klänning i vitt eller svart.
 
Här är 3 stycken jätte fina klänningar som jag har hittat på Zalando. Av alla typ 1000 klänningar hittade jag 3... hahah hoppas att det går bättre på stan. Dock tror jag inte att jag kommer att hitta liknande dessa klänningar för Katrineholm har inte så jäkla brett sortiment när det kommer till sånt. Håll tummarna iaf 🤞🏼