Vill ni se en "Felicia Testar"?

God kväll på er mina fina läsare! 💖

Jag hoppas att allting är bra med er och att ni har haft en bra start på helgen ☺️ Jag själv hade sov sällskap igår tills förmiddagen idag vilket var jätte mysigt ❤.. Tidigare på förmiddagen igår så åkte jag och pappa ner en sväng till apoteket för att hämta ut lite medicin och gissa vad jag såg där som jag TOTALT hade glömt bort?!?!
THERESE LINDGRENS LIP SHINE MED CCS SWEDISHFORMULA! Åhåå jag dog lite smått och kunde fasen inte hålla mig själv så jag köpte 3st olika hihihi!!! Skulle ni vilja se när jag testar dom? Isåfall gör jag gärna en video till er där jag visar hur dom ser ut, hur mycket det innehåller, hur dem luktar mm. Skulle inte det vara kul, eller?! 😁🙈 Kommentera jätte gärna vad du tycker!! ❤ 

Ser ni hur fiiiina förpackningarna är?! Ni ska se innehållet alltså gud,

Jag vill bara öppna dom nuuu! 😍🙊

CCSSWEDISHFORMULA - I LOVE THEM! REKOMEND REKOMEND - LIP SHINE APRIKOS - LIP SHINE KOKOS - LIP SHINE VANILJ - THERESELINDGRENCCSSWEDISHFORMULA - Therese Lindgren