Vem bryr sig ?

Fick hem ett paket för ett tag sedan som jag glömt dela med mig av! Jag beställde Therese Lindgrens nya bok "Vem bryr sig?" och jag har precis blivit klar med en annan bok så det ska bli jätte spännande att äntligen börja få läsa denna! Har verkligen höga förväntningar och hoppas att den är lika bra som hennes första. 
  Har ni läst någon av Therese Lindgrens böcker?
Isf vad tyckte ni? 😊❤📖


therese lindgrens bok
Andréa

Har läst både denna och hennes första. Personligen så tycker jag att första boken var bättre då den handlade mer om Therése och hennes psykiska ohälsa. Tycker om hennes andra bok också, men på ett annat sätt. Den väckte så många tankar hos en, kring hur uppfödningen av djuren går till o.s.v. Väldigt lärorik :)

Svar: Vad kul! Har inte läst hennes första ( läste ungefär halva ) och den var faktiskt jätte spännande! Ska bli riktigt kul att få läsa om hur hon blev vegan osv! =D
Felicia Viberg