Nytt kapitel ?

Hej på er mina fina! Hur är det? 

Med mig är det bra, jag pluggar och står i! Sedan jag skrev senast har det inte skett så mycket, vilket gör mig lite frustrerad..  Jag vet att good things takes time men jag önskar att jag kunde trolla i dessa situationer där jag inte orkar vänta... Jag ska på möte med en boendegrupp om några dagar så jag hoppas verkligen att vi kan komma fram till nånting positivt där, det behöver absolut inte vara en lösning men jag önskar iallafall nått bra besked. 

Jag känner mig så fast i livet just nu, det känns som att jag står still och allting runt omkring mig bara fladdrar förbi i en hastig fart. Det känns inte som att jag kommer någonstans i skolan, hemma, på mitt nya sidojobb, i kroppen eller mentalt. Känns som jag fortfarande är 15år och inte förstår nånting. Självklart så vet jag att jag har växt upp och lärt mig ta mycket mer ansvar utan att jag kanske själv märke de ( mina fina människor runt om mig peppar mig och berättar hur jag utvecklas ) men jag skulle också vilja känna av det, känna mig lite stolt och som att jag faktiskt har kontroll över min tillvaro. Kanske starta ett nytt kapitel? 
Men men, allting kommer att lösa sig till slut, jag hoppas bara att det är närmare än vad jag tror! 💗 

(null)
(null)