Sista timmen innan helgen.

Hej på er alla fina! Hoppas att allting är bra med er! Själv sitter jag på jobbet ( APL:n ) och gör klart massa uppgifter som vi fått från skolan till just vår praktikplats. Det kommer nog ta betydligt mycket längre tid än jag trodde så det är lika bra att börja kolla igenom dom nu, fast jag har 4 veckor på mig. Alltid bra att vara ute i god tid, eller vad säger ni? 😉
 
Denna vecka har sprungit iväg och jag kan inte fatta att et redan är fredag.. det går så fort nu! Jag önskar att snön kunde försvinna lika snabbt som dagarna haha. Jag längar såå mycket efter solen cch är så trött på dehär ruggiga vädret! Iallafall haha, idag när jag kommer hem ska jag fortsätta med mitt Uf-företag och göra iordning alla burkar oså, sen ska jag bara ta det lungt och slappa! Imorgon ska jag ha en liten mysdag med farsan. Jag ska gå hem till honom och spendera eftermiddagen där med pizza, spel och massa kul. Har lovat pappa att komma förbi honom jätte länge nu men det har aldrig blivit av, så nu tog jag mig i kragen och verkligen bokkade in honom i helgen haha. På lördagen innan jag drar till farsan ska jag och Jacob ner på stan för att kolla lite presenter till min mamma som fyller år nästa vecka. Vi får se om jag hittar nånting kul och om mi har tips på vad man kan ge sin mor i 53-års present? Vi får se vad det blir, men taggad är jag iaf! 😁
 
Hoppas ni får en underbar kväll & helg så hörs vi mera imorgon eller på söndag! Massa kramar och kärlek till er❤︎