Måndag 30-10-2017

Hej mina hjärtan! ❤




Idag är det måndag och jag har äntligen höstlov, så himla skönt! Det är faktisk någonting jag behöver nu efter att verkligen ha kämpat i skolan till 100% och verkligen legat i, därav också varför det varit ganska tomt på bloggen.. tyvärr så har jag inte hunnit eller kunnat blogga ifrån datorn hemifrån och i skolan har det varit fullt upp! Vi håller på med UF-företag vilket är skitkul och tar upp en hel del tid! Om ni skulle vilja veta mer om vad detta UF är så får ni hojta till så skriver jag gärna ett inlägg om det.😊




Mitt lov har iallafall hittills varit jätte bra, jag har både haft fest och gjort klart min tatuering!! 🤗🤗


Jag är sååå himla nöjd hörrn! På högra bilden nedan så kommer ni säkert undra varför jag är så röd och ta det lungt, jag är lite svullen bara och det kommer lägga sig tills imorgon bitti, det brukar bli såhär när jag tatuerar mig! Men iaf, visst är den inte fin?? Skriv gärna vad du tycker! 😁 Jag kan knappt vänta tills jag kommer på en nya idé till en tatuering som jag vill göra! 🙈❤