Blemish Mud

Jag har legat hemma i två dagar nu med en mage som är kaos, den verkar aldrig vilja ge sig. Förra veckan i början på veckan så var jag också skit dålig!
Fattar inte varför det kommer i början på veckorna haha?? 
Det är inte så att det sitter i mitt huvud och jag '' känner '' mig sjuk, utan jag får verkligen springa på toa hela tiden ( sorry för TMI ) hahaha. 
Idag vaknade jag upp i en äcklig svettpöl med feber så jag unnade mig en ansiktsmask och en lång dusch + nybäddad säng som jag snart ska krypa ner i.
Jag ska även försöka plugga lite det jag har missat dom här två dagarna. 
 
Vad tycker ni om min septum förresten? Jag tycker den är sjukt snygg 😃
Marie

Verkar verkligen som alla går runt och är sjuka just nu. Hade också feber igår kväll. Arma stackare, haha.
Men krya på dig. :)