18 ÅR

Iförrgår så fyllde jag hela 18 år. Det är helt sjukt vad tiden går och vilken ångest jag hade haha! Tiden bara flyger iväg och jag hoppas bara att jag får med mig allt här i livet. Dagen började med att jag och mamm åt massa tårta och jag öppnade presenter. Jacob kom över precis efter jag öppnade presenterna, så han fick också en tårtbit medans jag öppnade hans paket ❤️ Senare mot kvällen hämtade min syster och hennes pojkvän upp mig och Jacob för att fira mig på Olympus. Det var så sjuuukt mysigt och jag fick jätte fina grejer av syrran och Mickis ( hennes pojkvän ) och jag beställde faktiskt in min första öl ute haha! 

Jag tänkte visa er lite presenter jag fick, detta är dock inte alla, jag fick en hårolja av pappa & syrran haha, ett sminkställ med lådor som man ser lite på 5e bilden, där i har jag lagt mina lösfransar som ni ser. Jag fick mycket mer men här kommer lite =) 
 
 
Såå himla fina saker, tack alla för alla presenter. Här under ser ni hur jag såg ut och en bild på mig och Jacob 😀 
 
Petra

Så fin du är Felicia o så fina bilder💕