Jag svimmade som vanligt

Hej på er!
 
Nu har jag äntligen kommit hem från vårdcentralen och har tagit alla prover. Usch fyfan vad läskigt det var, jag hatar ju sprutor typ mer än någonting annat, så jag var ju lagom nervös innan och under tiden. Kan helt ärligt säga att jag svimmade av i ca 5 sekunder och sedan vaknade, helt svättig och mådde illa. Sköterskorna som jobbade där var hur snälla som helst och tog jätte bra hand om mig när jag mådde så dåligt. TACK <3 
 
Nu är det gjort iallafall och jag kommer få tillbaka provsvaren om 1-2 veckor, och förhoppningsvis så hittar dom någonting så jag kan göra nått åt detta mående. Självklart så vill jag ju helst slippa få nått på provsvaren, men det skulle vara en sådan lättnad att faktiskt veta vad felet på mig är. Hoppas ni förstår vad jag menar haha. 
Nu ska jag lägga mig och vila en strund med en kopp te, sen ska jag försöka plugga lite. Jag kommer ju så mycket efter i skolan nu när jag är hemma, så jag vill ligga i så gott det går och så bra jag faktiskt kan. 
 
Hoppas att ni har en fin fortsatt dag hörrni. ❤️
 
Här har ni en bild från nån vecka sedan när jag hade spelat in en smink tutorial men som aldrig kom upp.
Såhär såg det ut iaf =) Tänk om man var lika fräsch och snygg varje dag haha!