Alla ❤ dag

Hej på er finisar! Allt bra med er? 


Jag har varit så sjukt dålig dom senaste två veckorna så jag har inte ens orkat bloggat. Imorgon ska jag ner till vårdcentralen för att ta en jävla massa prover, för att se vad som är fel med mig och min kropp. Jag hoppas verkligen att dom hittar nånting så jag kan bli bättre. 
Anyway, jag ville bara förklara det för er så ni vet varför jag varit så off här på bloggen. 

Idag är det den 14e februari och det är denna dag som alla hjärtans dag år på, så glad alla hjärtans dag på er och jag hoppas att ni har haft det bra! Jag själv orkade mig upp och ut till min pojkvän för att fira med lite godis, god mat och mys. Även fast jag har varit så himla dålig så kändes det ändå okej att åka hit, ut till Jacobs far. Jag fick en bukett jätte fina tulpaner plus en chokladask. Han är så himla fin och snäll min pojkvän, gud vad jag älskar honom!❤

alla hjärtans dag