När kroppen inte vill som du vill ...

Alltså hörrni jag hat tänkt på en sak som får mig att bli så himla ledsen! 
Ni vet när man är så himla taggad på någonting, det kan vara tex att gå till skolan, att gå ut på en dejt, att gå ut med några kompisar eller liknande. Ni vill lixom göra detta och skulle inte ens komma på tanken att ge en vit lögn för att slippa det, men sen säger din kropp ifrån ( på olika sätt ), så grovt att du måste ställa in planerna.
Hur mycket du än vill så går det lixom inte, pga din kropp, pga någonting du inte kan styra över.
Detta har jag verkligen ett stort problem med. Jag har så mycket ambitioner och så mycket vilja och stora förhoppningar på mig själv här i livet, som jag även vet att jag kan uppnå, om kroppen kan sluta strida emot. 
 
Idag är en sådan dag, jag har jätte mycket planerat och var skit taggad och glad när jag vaknade, men sen går allt åt helvete och kroppen gör som den vill. Hela dagen är förstörd tyvärr. Det blev ingen skola, jag kommer inte att gå ner till banken, jag kommer inte komma på min kompis födelsedags-fest mm. Det jag måste göra idag är att träffa en kille från transportstyrelsen, och tack gud att han kommer på ett hembesök. Resten blir inställt.  Jag blir alltid så himla ledsen och knäckt när sådant här händer, jag tappar lixom livslusten och känner mig så extremt dålig så jag lägger täcket över huvudet. 
 
Jag hoppas verkligen att kroppen vilar upp sig i helgen och kan slita tjaffsa tills på måndag.
Jag vill ju så gärna till skolan, gå ner på stan, träffa vänner mm. Vi får se hur det går. 
 
Såhär kommer jag ligga ungefär hela dagen. ( DENNA bild är tagen ifrån google. )
Amanda

Å hoppas din kropp vill samarbeta under helgen! Kramar!!