Porr-belysning

Igår gick jag och mamma igenom lite kartonger som farsan skickade hit som hade hamnat fel när han flyttade. En del av mina saker från när jag och pappa bodde tillsamans har alltså följt med till hans nya lägenhet och där gör dom ingen nytta. När vi gick igenom kartongerna så hittade jag massa coola sakersom jag totalt hade glömt bort att jag hade! En sådan sak var min röda ljusslinga. Som ni vet så älskar jag ju ljusslingor och dämpad belysning,
jag kallar det även för porr-belysning hahaha. Det blev perfekt att sätta den slingan under min säng så nu på nätterna när jag går upp behöver jag inte vara rädd för att nått monster ska ta tag i min fot haha. 
 
MALIN

Haha men vad coolt! Kram

Tilda Barkselius

Supermysigt med en ljusslinga ju!

Amanda

Det är ju sååå mysigt med porrbelysning!