Cozy Candles

Idag är en sådan seg och kall fredag, inte nog med att det är typ 1- ute så har jag även blivit sjuk igen. Typiskt. 
Jag har moffat upp med massa ljus och filar + massa te för att förhoppningsvis bli frisk under helgen så jag kan ta mig till skolan nästa vecka.. Jag känner själv att det börjat bli ganska mycke frånvaro pga förkylningar osv..
Det är inte alls okej tycker jag, jag vill verkligen pallra mig upp på mornarna och gå till skola, Skärpning!! 
Men, inte i helgen för nu ska jag bara höst-mysa till massa bra filmer och med lite krlek från mamma som är hemma med mig hela dagen. Puss
 
Amanda

Älskar lyktan med citatet, superfin!

Amanda

Krya!

Tilda Barkselius

Älskar att tända ljus!!

Katinka

Fina ljus ^^ Var har du köpt dom?

Krya på dig! <3

sommarblom.blogg.se

Mysigt!!

Liene Svärd

Åh vad tråkigt att du är förkyld. Krya på dig!
Mysigt med ljusen iaf och skönt att bara slappa.