Myskväll med Majjsan

I förrgår så kom min vän Majjsan till mig och hade myskväll! Jag var så himla trött och seg och även hon, så hon tog med sig Morran och Tobias serien och chokladbollar, så vi myste upp i soffan och spenderade kvällen där.  Senare mot kvällen satte vi oss ute på balkongen en bra stund och pratade om allt och ingenting. Det spelade ingen roll att det snöade(?)och regnade, vi tog med oss varsin filt och satte oss. Det var jätte mysigt! 
Dagen efter gjorde vi världens godaste frukost, jag skojar inte! Det var så jääävla gott!
Jag kan lägga upp en bild på det sen, ni bara måste se hur mysigt det var haha! 
 
Katinka

Åh Morran och Tobias! ÄLSKAR DEN SERIEN <3

SV: Haha ja gud vilken tur man har att mobiler ställer om sig automatiskt. Vet inte vad jag hade gjort annars hahah... 😂🔫

Tilda Barkselius

Men så mysigt!

Amanda

Mysigt!