Tur att han finns

Hello finisar! 
 
Gud hörrni, denna dag har verkligen inte alls börjat bra =( Först vaknar jag upp med såna himla problem med min muskel och jag var helt snuvig och mådde illa.. Plus att jag kände att jag börjar få urinvägsinflamation igen så jag bad mamma ringa till min läkare och han ville att jag skulle komma upp idag, pronto!
Eftersom jag måste ta ett CRP-test då så blev jag så himla nervös så jag satt och grät i säkert en timme innan jag åkte dit..
Mamma fick inte förlja med för hon har fått vattenkoppor.. typiskt.. 
Jag fick ta det dumma sticket i fingret och lämna ett urinprov sen var det bara att åka hem och krypa ner.. trodde jag ja...
Klockan 3 hade jag tydligen tid hos tandläkaren för att spänna tandställningen och sätta i två små saker i tänderna längst bak, så dom också blir fina. 
 
Som tur är har jag en sån himla fin pojkvän som kom hem till mig när han slutade och följde med mig till tandläkaren och höll mej i handen.<3
Nu har vi gått hem till honom och myser lite medans han spelat GTA 5 och jag bloggar haha. 
 
 
Denna kille betyder verkligen allt för mig och jag vet inte vad jag skulle göra utan honom i mitt liv,
han är det bästa som har hänt mig och jag kan inte beskriva hur lycklig jag är med honom!! <3
Tilda Barkselius

Vad snällt att din kille kunde följa med till tandläkaren!

Amanda Forsman

Sötisar!

Juliaa

Så söta ni är!
sv: Du är fin Felicia! kram

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Men så söta ni är! :D

linah

fina ni!

Liene Svärd

Tack så mycket :)

Skönt att du har honom så du behöver inte gå igenom allt själv.

Alice

Åh, hoppas att idag var bättre!! :)

CamillaEsi

vad jobbigt med urinvägsinfektion :/

Angelica

Finisiar!