Det ena eller de andre ?

Attraktiv och fattig / Oattraktiv och rik
: Då skulle jag ju kunna unna mig med mina Bengan bara för mig själv, hahah!!
 
Aldrig mer få äta taco på fredagar / Aldrig mer få äta godis på fredagar 
 : Att inte få äta taco just på en fredag stör mig inte alls, jag skulle gärna ha en pizza kväll istället ;) eller nånting riktigt gott hemmalagat!
 
Tuggummi i håret / Fågelbajs i håret
: Det är så mycket lättare att få bort!! Med tuggummi i håret får man ju klippa av hela skiten haha.. nejnej det är mycket lättare att tvätta bort lite bajs!
 
Veta när du ska dö / Veta hur du ska dö
 : Då skulle jag verkligen ta på vara den tiden jsg har kvar och börja räkna mina dagar neråt haha! Det kanske låter lite sjukt men jag hade nog gjort det haha. 
Hur jag kommer dö vill jag nog aldrig veta, jag vet bara att jag också kommer dö nångång.
 
Göra ett magplask ifrån 10 meters höjd / Bli fasthållen under vattnet i 90 sekunder
 : Hahah alltså jag som är så himla dålig på att hålla andan skulle nog hinna dö innan dom där 90 sekunderna är över hahah!!
 
Ingen dyker upp på dina födelsedagar / Ingen dyker upp på din begravning
 : Det är säkert jätte hemskt, men när jag dör så vill jag ändå inte att folk ska sitta i kyrkan och gråta efter mig och sedan fika... nejnej! Bättre att dom hälsar på mig medans jag lever.
 
Alltid ha en sten i skon / Alltid ha fuktiga strumpor
 : Jag tror att man vänjer dig ett tag, bara man har en tjock strumpa på så man inte får nått trycksår eller så! 
 
Svettas sylt / Gråta jordnötssmör
 : Ja sylt är väl inte så dåligt.. eller? hahah
 
Aldrig mer se på film  / Aldrig mer lyssna på musik
 : I don't need a TV, I want to travel ! 
 
Kunna gå på vatten / Kunna andas under vatten
: Tänk vad mycket jag hade kunnat utforska i stora hav eller bada med delfiner och fiskar jätte länge!! Det skulle ju vara hur awesome som helst! <3
 
Tappa talförmågan / Bli av med synen
: Jag är hellre tyst resten av mitt liv och kommunicerar med teckenspråk. Jag ber för dom som är synskadade och tycker det är så otroligt sorligt att just dem missar så mycket av det vackra här i världen... 
 
Hoppa fram ett år i ditt liv / Hoppa tillbaka ett år i ditt liv
: Jag hade kunnat ändra så mycket dåliga saker jag har gjort mot dom som verkligen bryr sig om mig, och ägnat mer tid på mig själv och min skolgång! 
 
Trampa på lego / Slå stortån i tröskel
: Det trodde ni inte va? ;) Tur i oturen så har jag absolut ingen känsel under min fot, så jag kan trams på en legobit utan problemas! Dock är det ju inte så bra för huden så det är ju inget jag skulle göra frivilligt haha!
 
( här får ni en gammal bild sen 3 månader tillbaka! jag kommer ihåg att jag var så stolt över min eyeliner för en gångs skull blev helt okej haha! ) 
 
 
Hoppas ni tyckte att listan var lite rolig och att ni är nöjda med svaren! :D 
btw, om ni inte ser vilket som är med fet-text eller inte så säg till då!! Lämna en kommentar eller vad som helst, det är så himla konstigt att blogga från mobilen ibland!!! Den lever sitt egna lilla liv här på bloggen haha! 
N

Kul inlägg!