Ensam hela helgen.

God morgon! 
 
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har bloggat men som ni vet så har jag knappt, aldrig, något internet haha.
Nu sitter jag i skolan och kan snylta på deras internet men jag har knappt någon tid. 
Idag så får jag påsklov viket betyder att jag är ledig i en hel vecka, såå skönt!
Dock så ska mamma åka iväg till Norge idag så jag och min kille är ensamma hemma från idag tills måndag,
aass niicee. Vi båda har kommit överrens om att bara ta det lung och äta en jävla massa godis haha! 
 
Jag ska iväg och säga hejdå till mamma vid halv 3 tiden nere på station, sedan ska jag hem till min kära mormor
för att äta lite påskmat och sedan utnytja min kära far och hans muskler,
jag måste ju nämnligen handla tills i helgen så jag och Jacob inte svälter haha. 
 
Jag kommer säkert att få låna Jacob's internet så jag kan blogga en gång i helgen iaf.
Hoppas att ni får en jätte fi påskhelg och att ni inte dricker för mycket! PUUSSS 
 
N

Fin du är!