Långhelg med bästisen

Hej mina vänner!!

I torsdags så åkte jag hem för gått från Solna och Spinalis, jag skulle ju egentligen vara kvar i en vecka till men tyvärr så blev det inte så.
När jag kom hem i torsdags så välkomnade Maalin mig vi dörren med en bamsekram oså gick vi upp till mig för att lasta in allt och göra oss hemmastadda. Nu har hon sovit hos mig i 4 nätter och 5 dagar så idag ska hon åka hem igen och jag ska vidare till min storasyster! =)

Innan jag ska vidare så ska jag hoppa in i en lång, varm och skön dusch och sedan då skjuts av farsan till Ica så jag kan handla lite käk tills ikväll och imorgon. Hoppas att ni får en jätte bra vecka och njuter av solen ☀️

Fina Milo ❤️❤️

( Nu är det första gången jag bloggar med mobilen med den nya uppdateringen och jag förstår verkligen inte hur man ändrar text-stilen, typ fet, sned, understryket osv ?? Om ni vet så får ni gärna kommentera här under ❤️ )

Liene Svärd

sv: Ja, du har helt rätt angående ärr, och så berättar de om en berättelse och att vi är starka som har tagit oss genom så mycket och kommit så långt.

Amanda

Mysigt att spendera några dagar med henne! :)

Jeanette

Så söta bilder! :)