Boat tour !

Igår var jag iväg med ett gäng här ifrån Spinalis för att dra ut med deras båt och fika lite och umgås, det var så himla vackert väder och solen stkte verkligen!!
Det var perfekt för en liten båt tur, en av personalen som var med badade till och med haha! Eller ja nu när jag tänker efter så badade fakriskt båda två!!
Haha jag vågade knappt känna på vattnet som den lilla badkrukan jag är! ;) Men det var riktigt härliga alltså,
ni som har en båt borde verkligen passa på att vara ute nu när det är såhär fint väder!! :D 
 
Vi fick även med oss lite fika så vi stannade till utanför Victoria och Daniel's hus och tittade lite! 
( ni vet kronprinsessan Victoria och hennes mann Daniel !! ) 
 
Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard

Men åh så himla mysigt! :D

Gabriella

Åh så roligt!!

Julia

Åh men gud vad mysigt!
Har just nu en tävling på min blogg där du har chansen att vinna ett Victoria Secret skal. Länk till inlägget hittar du här: http://juliasvenssons.se/2016/juni/giveaway-vinn-ett-iphone-5-5s-skal-4.html#comments

Tjena

Vem/vilka är din Bästavän?