Naglar i brist på annat..

Har precis fixat mina naglar i brist på annat. Jag väntar tills klockan ska bli typ 8 då jag och min vän Maja ( som jag inte träffat på typ 100år ) gå ut och spela Pokémon Go och även ta med hundarna. Sköönt! 
Majjsan ska även sova hos mig ikväll eftersom vi har så himla mycket att prata om, det kommer bli jätte mysigt! Hoppas att ni alla har en fin lördags kväll och mår bra, puss på er! 
Btw, jag är inte alls lika sjuk längre, nu känner jag mig bara lite små trött emellanåt men inget mer + att febern är borta!! Yaay!
 
 
Tilda Barkselius

Kul att fix naglarna och gå på Pokémon promenix :)

MALIN

Vad fina dom blev! Jättesnygga! Kram

N

Snyggt!

Nikita

Hej fina du!

Jag tänkte bara meddela att jag har en tävling på min blogg där man kan vinna hemmabakat, nyttigt och supergott proteingodis. Det hade varit jättekul om du ville vara med och tävla! In och kika här: http://nikitalindblad.isilife.se/2016/07/30/tavling-vinn-hemmagjort-proteingodis/

Kram på dig :)

Svar: tack så mycket =)
Felicia Viberg

Bambi

alltid mysigt med lite nagelfix ju. Saknar att kunna måla naglarna. Hinner ju aldrig med det eftersom jag inte får ha nagellack på jobbet.

sandra.

Dem blev ju jättefina :) älskar färgen!