38,5 grader i feber.

Igår så sov min pojkvän här och redan då så kände jag att jag inte alls var något roligt sällskap, jag kände mig jätte hänig och sjukt trött så jag bad på mina bara ben vid redan klockan 9 att vi skulle gå och lägga oss. Så rolig är jag lixom haha. Idag vaknade jag med lite feber och kände mig lika hängig som igår men ändå så skulle jag pronto ut idag, vilket lädde till att jag har jätte hög feber nu istället. Jag svättas och fryser, näsan rinner och sen är jag täppt osvosv,
ja ni vet ju hur det fungerar. Just nu ligger jag med fönstret typ helt vidöppet för jag svättas så mycket och försöker njuda av den friska luften som blåser in. Om ca 15min så kommer jag nog frysa som en idiot men men, så kan det gå när man inte är på topp. 
 
Jag vill också säga ett stort tack för alla fina kommentarer som har börjat strömma in här på bloggen,
ni är verkligen ur gulliga!! LOVE YOU ALL !
MALIN

Så vackert när man ser solnedgången genom fönstret :) Kram

Michelle W -

Usch hoppas det blir bättre

SV; Det var grymt !!!

Jeanette

Usch vad jobbigt, hoppas du mår bättre snart!

Svar: Tack snälla!
Felicia Viberg

Amanda

Å hoppas du blir bra snabbt!

Jessica

Usch då, krya på dig!

Det var supergott, åt de idag också haha :D