Gimme dem nailzz

Jag har verkligen fått en liten nagel-sjukan och är så himla sugen på att göra gélenaglar!! Det ser så himla snyggt ut plus att jag har hört att det håller helt okej länge också!
Jag har faktiskt aldrig testat det, jag brukar köra med gamla vanliga som man limmar på haha.. Nackdelen med att ha långa naglar när man sitter i rullstol,
eller ska jag säga nackdelen att sitta i rullstol är att man inte kan ha långa naglar.. Dom går ju av heeela tiden!!
Så fort de börjar växa ut och se någelunda bra ut, då ba går dom sönder..  Skit tråkigt!!
Jag har någa jätte bra produkter till naglarna som jag suger på att använda så jag kanske ska ta och prova de! 
 
 
Tisa

Det glittriga var ju bara så snygga!!

Sophia

Sjukt snygga! :D

Kika gärna in på min blogg :)

susanas.blogg.se

åhh de längst ner till vänster va snyggast!
jag ska göra mina naglar på fredag :D