Shoppar killgrejer, pinsamt ju.

Igår så åkte jag med min pojkvän och hans mamma och lillasyster till Norrköping för att gå runt på ingelsta shoppingcentrum. JAg noppade faktiskt åt mej 3 grejer jag verkligen behövde + en tröja som jag egentligen inte alls behövde men den var så snygg och på REA så jag var bara tvungen haha! 
Ogud nu tror ni säkert att ba: åh vad snäll Felicia är som köper skrubb till Jacob men vet ni en sak DEN ÄR INTE TILL HONOM, HAHA ALLTSÅ NI FÅR HATA MIG, MEN JA JAG ANVÄNDER EN DEL KILLPRODUKTER. 
Alltså, om ni också hade min äckliga hud och mina finnar skulle ni förstå haha. TJEJERS DUMMA PRODUKTER FUNGERAR INTE, jag får bara mer acne av dom. SÅ RIP MITT ANSIKTE UTAN KILLPRODUKTER. NU PRATAR VI ALDRIG MER OM DETTA, PUSSSS.
sommarblom.blogg.se

Du är inte direkt den enda som använder kill produkter. Som du sa, dem är bättre :p