Inte mina dagar

Förlåt för den as dåliga uppdateringen! 
 
Här om dagen så filmade jag när jag jul pysslade, bakade peppakakor och knäck mm.. så skulle jag fixa videon och lägga upp den, men det slutade med att alla videos försvann och jag var tvungen att ominstallera min dator, så nu har jag inga bilder kvar eller videos.. jag har ingenting kvar!! Ååååh blir så sur på mig själv.. Det är likadant med min telefon, för det fattades minne i min dator så skulle redigera på telefonen, så var ju tvungen att rensa den så alla videos fick plats, och ändå försvann hela skiten på mobilen.. Inte min dag kan man säga haha!
 
Usch hatar ni också när ni har planerat massa saker och har en plan på hur allting kommer att se ut, och sedan så skiter sig allting.. fyfan haha.. men men. 
 
Just nu sitter jag i skolan och pluggar lite historia och väntar på att klockan ska bli hal 3 så jag kan gå ner till banken. Jag ska även smita förbi Åhlens och Dressman för att titta på julklappar till pappa och Jacob. 
Efter det så tänkte jag gå till mormor för att möta upp mamma med hundarna, så tar vi nog en taxi hem i detta kyliga väder. 
 
 
Liene Svärd

sv: Choklad äter man ju upp på en gång men visst kan det vara gott.
Ja, vanligt att kroppen reagerar så när man äntligen kan slappna av efter veckan.

Åh nej, inte kul när allting på datorn försvinner. Har hänt mig innan. Sen vet jag hur det känns när allt verkar gå emot en. Senaste tiden har jag ändå kunna slappna av lite mer för hela världen går inte under.