Bare Minerals

Jag tänkte visa er någonting jag fick av min pojkväns mamma, Petra. Jag blev jätte glad över det och väldigt nyfiken för jag har aldrig sminkat mig med miniral produkter eller lixom foundation powder heller. Det var ganska knepigt men tricket är nog att blenda mycket. Dvs blanda ut pudret mycket med borsten. 
 
Jag tänkte visa er när jag testar den, så jag tvättade av ansiktet och körde helt från grunden,
jag gjorde inte ens ögonen eller ögonbrynen =) 
 
Steg 1 : Jag började med att applicera primern i hela ansiktet.
 
Steg 2 A : Applicerar puder foundationen med borsten som kom med, i ansiktet där jag brukar använda foundation. 
 
Steg 2 B : Applicera ( om så behövs ) den MATTA foundationen och pudra på ett lager av det, på det första lagret. 
 
Steg 3 : Ett mörkare puder som passar som bronzer och använda till contour.
 
Steg 4 : Finishing powder - detta är nog det finaste pudret jag någonsin använt och det är så ljust och fint så man kan nästan använda det som highlighter. 
Jag presonligen tyckte att min hud såg väldigt jämn och len ut. Men wow vilken skillnad det är på vanlig foundation och detta! Tusen tack Petra <3
Tilda Barkselius

Grymma produkter!