Blekning. Del 2 av 2

Nu är det äntligen klart hörrni!! Jag vet att det ser liite gult ut på en av bilderna men tro mig, det är allting utom gult just nu haha!
Det är vitt, silvergrått, lite blått och väldigt väldigt silver-skinande. Det är helt okej,
Jag kommer rocka denna frisyr.
 
 
Vad tycker ni bejbs?
Misstossequeen

Åh vad fräckt! :D

Svar: Taaack :D
Felicia Viberg

N

Fint!!

Jessica

Snyggt!

Tusen tack fina du :)

Svar: Tack snälla :D
Felicia Viberg

sandra.

Jag tycker det blev riktigt snyggt faktiskt :) du passar i den frisyren också, jag ska med färga & klippa mig om några veckor!!

Tilda Barkselius

Oj oj så snyggt!

Michelle W -

Snyggt !!!

SV: Åh thanksss

Caroline

Åh spännande, tycker det vart bra =)

MALIN

Spännande! Det ser jättefint ut! Kram

Amanda

Vad fint!! Passar dig jätte bra :)

Bambi

Så jäkla snyggt verkligen! Så bra val av frisyr.

Amanda Lindstrand

så fint!

Amanda

Så snyggt!