Åh typiskt..

Hej på er! Allt bra med er?

Med mej är det helt okej, egentligen är det skit men just nu är jag hos min pojkvän och då blir saker o ring automatiskt lite bättre. Jag och Jacob åkte ut hit igår eftermiddag ( till hans pappas hus alltså ) och vi stannar tills imorgon, för i övermorgon så börjar vi skolan igen. Jag har varit så himla taggad och glad för att få börja igen, men efter denna helg så känns det som att allting är förstört och jag har ingen livs glädje längre. Fyfan säger jag bara, vad fort det kan gå från att vara så himla glad och taggad till att en person trycker ner dej till botten, och BOM, livsglädjen är borta. Jag har mått bra inprincip hela sommarlovet och mina ANTI-DEPPRESIVA har hjälpt enormt, men nu är jag så jävla tom och ledsen. Fan det var inte såhär jag ville att det skulle bli ju.. Jag har ingen aning om vad jag ska göra, men idag tänker jag bara vara och umgås med killen som får mej lyckligast i världen. Kram på er och förlåt att jag bloggar så sällan, men det blir bra sen när jag mår bra. Älskar er alla, ni är så fina! ❤️

MALIN

Tråkigt att höra att du mår som du mår.... Hoppas det vänder tillbaka lika snabbt igen! Kram

Amanda

Usch, så tråkigt att en annan person kan få ens humör att vända så snabbt så att man mår dåligt. Hoppas din kille kunde få dig på lite bättre humör <3

Svar: Ja tyvärr :( Ja det blev bättre, tack snälla du <3
Felicia Viberg

Tilda Barkselius

Hoppas du snart mår bättre, massa kärlek! <3