Titta på nytt hus

Sitter i skolan just nu och väntar på att företagsekonomin alldeles strax ska börja, efter det har vi servicekunkap och sedan slutar jag, vilket är riktigt skönt! 
Jag och mamma ska slänga i oss lite mat sen när jag kommer hem, sen så ska vi faktiskt gå och kolla på ett hus!! :D Mamma har fått några svar nu så det lär bli att kolla lite lägenheter här framöver. Helst av allt vill vi ju ha det huset vi ska kolla på efter skolan. Det verkar skit mysigt, själva huset är rosa och dom har öppen spis osv inne i huset vilket lär bli aaaaaas myyyyyss! Så himla taggad! Vill ha ett hus med mamma nuuuuuuuu
 
 
Felicia

Så kul med att kolla på hus! :D

Martina

Men så spännande! :D

Louise

Hej! Just nu har jag en pågående tävling på min blogg där vinnaren vinner en present. Gå in på Veckans Blogg under Kategorier så kommer du direkt till tävlingen. Lycka till! :)

Maria at inredningsvis

Jättefin tröja du har :) hoppas ni också njuter höstsol.

Idag visar jag hur man bäddar hotellstil på bara 5 minuter .)

Ha en härlig vecka !

LOVE M