När brukar ni..?

Hej allesammans! 
 
Gud vet ni en sak? Imorse så var mama tvungen att springa upp till habben för att jag hade fått punka på ena hjulet haha.. Så himla typiskt så jag missade både teori-idrotten och englskan haha, shit lixom vilken bra morgon.. Men IALLAFAAALL.. Jag satt och pratade med Fanny när jag kom till skolan och hon har redan bestämt julklappar till olika people!! Har ni också börjat göra det?? Jag har inte ens tänk på det lixom, det är ca en månad kvar och här sitter jag och tror att solen kommer börja skina.. 
 
Brukar ni vara ute i god tid med julklappar eller är ni som mig och kommer två dagar innan julafton lixom haha?
Jag tycker det är så himla svårt att hitta julkappar men jag älskar att julshoppa haha.
Det är ju så himla mysigt med allt julpynt i butiker och se gatorna med julslingor och julstjärnor osvosv, hihi.
 
Här är gårdagens outfit iaf, hoppas ni får en bra måndag, puusss
 
Matilda

Brukar bli i sista minuten för mig med, haha!

Tisa

För mig blir det oftast alla julklapparna den 19:e, får då får jag pengar :)