INTE LÅNG TID KVAR NU!!!

Godmorgon på er!
 
Igår va jag och mamma tvungna att gå på lite möten pga nya bostaden och då passade vi även på att handa lite till lägenheten och vanliga vardagssaker. Jag har beställt in en ny jätteskön säng, sängbord och helkroppsspegel. Resten av rummet fixar jag lite senare, dedär små sakerna som ine är lika viktigt som en säng lixom. 
Juste, jag köpte en liten söt sak til rummet igår också! En jätte fin ljusslinga med röda rosor som lyser, hihi. Jag tror den kommer bli jättefin när man sätter upp den runt sängen eller runt tavlor. 
 
Jag och mamma är så himla taggade på att flytta!! Vi får ju nyckeln till lägenheten den 2a December och det är ju lixom inte lång tid kvar! Mamma fick också en riktig inflyttnings-kick igår när vi var och köpte saker, så himla kul!!!!
Mamma och pappa har även skickat in ett papper om att jag ska få ta lite av mina försäkringspengar till att köpa de mäbler jag vill ha, eftersom jag ändå snart ska flytta hemmifrån ( det är inte lång tid kvar tills jag också blir vuxen ) så kommer jag inte lägga ner några pengar på skit saker som går sönder efter 1år, utan jag ska ha det bästa av det bästa så att det följer med till min egna lägenhet sen!