Tack mamma❤️

Förlovningsmiddag 

Förra söndagen så fick jag och Jacob en jätte stor och jätte fin överraskning av min mor. Hon hade fixat så himla mysigt i vårt partytält med balkonger, tända ljus och massa glitter. 
Hon bjöd alla på en jätte fin trerätters middag och när alla var klara så körde vi lite roliga lekar som handlade om hur mycket jag och Jacob känner varandra.. Jag vann, såklart!! ;) 

Mamma kom även ut med en liten present som tydligen har gått i arv i 3 generationer, som alla fått när de förlovat sig. Det var en liten ask med små jätte söta silver bestick. På ena var det en kvarn och på andra var det en gubbe osv. Jätte tjusiga! 

Hon hade verkligen gjort jätte fint och både jag och Jacob är verkligen evigt tacksamma för vad hon gjorde. 





Matilda - tonårsliv i rullstol

Men åh vad gulligt av henne!