Fredags taco

God morgon!
Igår följde Jacob med mig hem efter skolan för att sova här och ha taco kväll. Vi fick skjuts av hans snälla far till ICA för att köpa taco grejer. Haha dock så gjorde vi en sån jävla miss! Jag skulle precis sätta på spisen så kommer Jacob ut och säger att det är ingen ide att börja med maten, för vi glömde köpa taco krydda... hahaha asså jag förstår inte, vi ska äta tacos men vi glömmer taco kryddan! Smaaart ;) 
 
Eftersom jag är så jävla lat och har världens bästa granne ( Ronja ) så fick jag låna taco krydda av henne! haha yay, tur att jag har henne lixom! ;) 
 
Senare mot natten så låg vi och kollade massa Beck filmer, käka godis och sen somnade vi haha. Mys vaa ;) 
 
Lydia Elstig

Så mysigt!

Malin Lindgren

Så gott och vad mysigt, åt tacos med mamma i fredags med :)

sara

Gott! :D