''Sovmorgon''

Godmorgon!
 
Hade egentligen sovmorgon fram till kl 1 idag, men fick inte reda på det förren jag var uppe och klar. Lite tråkigt var det ju, men det gör mig inget nu för jag har hunnit med en hel del nu på förmiddagen. Gick dock med Maja till skolan imorse för hon ville ha röksällskap, så vi drog dit, jag sa hej till min pojkvän sedan drog jag hem och pluggade och åt frukost :) Nu ska jag försöka hitta lite varma kläder och sedan kanske plugga vidare lite..eller spelaThe sims 4... ;)
 
 
MALIN

Skönt med sovmorgon! Finns ju inget bättre än att ligga och lata sig i sängen!

MALIN

Sugen på en ny ball collage-tröja? Kolla då in min giveaway på bloggen :)
http://malinkirstine.se/2014/09/23/giveawayoasap/

joicio.blogg.se

hehe okej =) Fast jag kan tycka de kan vara snyggt att bära guld när man är blek!

MADDISENJ.SE

segt när man inte vet om det :p

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Emelie

Härligt när man får en effektiv morgon :D

linnea

skönt då hann du med lite annat på morgonen/förmiddagen :)

fashion

Härligt att hinna med grejer! :)

Maria Karlsson

The sims 4 låter så mycket roligare än att plugga :D

Robex Lundgren

Läckert