Lördags sleepover

Hejsanhoppsan! 

Igår så började dagen med att jag fick träffa min underbara vän maalin !! Inte träffat henne på evigheter så det va as kul!❤️ 
När maalin åkte hem så drog jag ner på stan för att möta upp Maja. Vi gick och kollade massa kläder, jag köpte 3nya ringar o Maja massa stringtrosor! ;) 
Vi fick också donken av hennes söta morsa!! ❤️❤️ 
När vi kom hem till mig så kom Emil förbi en stund, vi chillade typ och hade allmänt kul :* Vi drog till Ica och mötte upp robja senare mot kvällen, dock gick jag och Ronja iförväg mot söder för att snacka lite :* 

När alla dragit så beställde jag och Maja pizza !! Vi glodde film och moffa! 
As härlig dag, älskar min majis:* 


Cornelia

Hoppas du haft en bra söndag :)

THE REVOLT

Gott med pizza!^^

Emelie

Låter ju som en riktigt bra dag!

Lydia Elstig

så fina!

MADDISENJ.SE

söta tjejer!

MartinaOlsson

sv; härligt! samma här :)