En mindre bra fredag

Igår så var jag med Jacob hela dagen efter skolan. Vi drog hem till mig och käkade, sen fixade jag ett mysbad åt oss, så vi låg där och glötta ett tag. Efter så la vi oss och bara myste och pratade. 
När klockan började dra sig mot 8 tiden så drog Jacob hem och jag och pappa köpte pizza och kollade hockey. Igår va en kanondag kan man avrunda det till. 
 
Idag har det väl inte varit så mycke bättre. Vaknade glad osv men sen när jag kom till skolan försvann det tyvärr och jag mådde så dåligt så jag gick hem efter lunch. Så nu sitter jag här och ska fixa nån macka eller nånting eftersom jag inte åt i skolan. Tror jag ska sätta på massa Disney filmer så jag kan gråta av mig lite.
 
Hoppas alla får en jätte fin fredag och en as bra helg. 
 
emelie andersson

så sann bild, jag älskar verkligen barnfilmer :)