The fault in our stars

Jag ska vara ärliga mot er.. Dehär är den bästa filen jag någnsin har sett och jag har aldrig gråtit så mycket till en film och efter en film nånsin! Den har verkligen allt jag älskar. Kärlek, humor, drama, verkligeten och den är så sorlig. Jag blev så kär i den så jag såg den 2 gånger i rad och jag grät lika mycket andra gången.. Efter filmen så fick det såklart mig att tänka, så jag ringde min fina pojkvän och skulle förklara hur mycket jag älskar honom medans jag ändå storbölade, men han svarade inte så jag grät ännumer och startade filmen igen.. 
 
 
 
Celine

Den är helt underbar den där filmen!

mot plus

den är så himla bra!! rysningar!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Den kanske jag borde se! Fast gillar inte kärleksfilmer så mycket, de är så förutsägbara, heh.

Ida - foto & häst

åh måste se den :)
sv; tusen tack ❤

Filippa [FIDELIPPAN.SE]

SV: Åh tack :)


Super mysig bloggdesign!! Kram

☆Z I N J A☆

älskar den också så bra!

Emelie Johansson

Den är riktigt bra!

Emelie

Håller heelt med dig där, riktigt fin film!