Stannar hemma idag

God morgon!
 
Idag stannar jag hemma från skolan och den riktiga världen. jag tänker ligga här hela dagen med min onda mage och ta hand om bloggen lite, och mig själv såklart. Om magen mår bättre imorgon och vill sammarbeta så drar jag ut i världen igen haha. Idag ska jag bara vara och försöka ge magen kärlek så den blir gladare + läsa ikapp alla bloggar jag följer, och kanske hitta lite nya att läsa.
Det är ännu en seg torsdag, så vad ska ni göra idag? 
 
 
Julia ;DD

Krya på dig:D♥

Ida - Hon som föddes med LKG

Krya på dig :)

~ Följ min resa där jag flyttade 65 mil hemifrån för att plugga och bo på internat. Du får även följa hur det är att ha fötts med LKG, det militära livet, livet efter bilolyckan osv! Välkommen in på nattstad.se/idahtt :) ~

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Krya på dig!