Tråkigt i skolan

Tjenare!
 
Sitter i skolan just nu och har engelska lektion som suger, höhö.
Jag och Josse sitter och försöker spela massa engelska spel, men vi fattar ju fifan ingenting + hon sitter och pillar på min rullstol hela tiden xD
 
Jag har jätte tråkigt, så tänkte att jaaaa, jag kan ju blogga så länge, hihi.
 
Igår så sov Jacob hemma hos mig, han är ledig idag men han gick ändå upp i morse och följde mig till skolan, så söt. hihi. Idag när jag kommer hem så ska jag göra 10 liter te och ligga där och typ dö till en film. Känner mig jätte sjuk, kommer typ dö.. xD Nej men helt ärligt, jag tror jag har feber eller nånting.
 
Nu måste jag tyvärr plugga, så jag bloggar mera när jag kommer hem. ( om jag kommer ihåg de)
 
 
A G N E S

sv: hah ;) bästa ämnet i skolan? :D kram hihi tack!