LSS - möte

Halloj!

Vaknade till imorse helt seg och ville bara somna om, men så fick jag ett sms av pappa att han hade tankat på min tele, så då blev jag lite gladare! Men sen kom det ett till sms där han skrev att jag var tvungen att städa mitt rum eftersom en kille från LSS skulle komma idag, så däär dog min livsglöd.. Nej skoja xD Jag fixade lite frulle, städade och hoppa in i duschen, och nu har vi precis pratat med killen från LSS. Det va inga konstigheter trodde han. Jag sökte assistent till min träning eftersom jag inte kan fixa det själv nere på gymmet. Eftersom jag träffat honom förut och han vet nästan allting så gick det ganska fort. Yees, nu kan jag börja träna igen! Eller ja.. snart iaf! Vi ska bara fixa med färdtjänsten så jag kan ta mig till gymmet, sen assistansen. SEN JÄVLAR SKA JAG FÅ SNYGGASTE KROPPEN I STAN! ( Jaa, och lära mig gå igen! ) 

 

bysmj - all by me.

Härligt vännen! :*