Mammas älskling

Hejhopp !
 
Har precis käkat lite frukost och duschat min vovve. Satte ut henne och Nalle efter de, och hon fick värsta valprycket och börja springa omkring och va as gullig ! Haha så jävla sött när hon får sånt !! Men det höll kanske i 5 minuter, sen när jag rulla in för att hämta kameran låg hon helt slut haha.. 
 
 
♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Vilken sötnos. :) Så mysigt att bada hundar tycker jag. :)

SVAR: Tack så mycket. :)

♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Roligt att du ville vara med, dock är tävlingen avslutad:/

♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Jaha, jo men la upp det i söndags:)
Ja det ska jag göra!!

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

SVAR: Om du menar tävlingsinlägget så måste man prenumerera på hennes nyhetsbrev och så vidare för att kunna lägga upp tävlingen. :) Då får man mejl om hur man ska göra och så.

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

SVAR: Jaha okej. :) Tänkte eftersom du kommenterade tävlingsinlägget. Det är absolut okej att du gör det. :) <3

♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Åh, ska göra det.

TACK!!:D

linah brown

så guullig:)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Haha, tack snälla du:)

Anonym

AWWWW SÅ SÖT hund:) och vilken skön blogg du har:)

Om du vill se ett vackert lantställe..kan du kolla in min blogg:)

Jag önskar di en härlig vårhelg

LOVE Maria från inredningsvis.se