Hur det gick ?

Tjenare !

Nu har jag kommit hem från Eskilstuna och har nnyss ätit och tagit av mig allt fake och har myskäder. Känner mig verkligen mysig och lugn nu :) 
 
Jag va ju på sjukhuset förut, och det gick faktiskt bra ! Fast jag har fotfobi. Så han kände och kläme på dom. Och det som självklart är fel är ju att min blodcirkulaton ( jag tror det stavas så! ) är så dålig så det finns inte. 
Så det ja kan göra för att hålla dom igång är ju t.e.x massera fötterna, ta fotbad, ha skenor och typ ha tjockare strumpor när det är kallt ute. Och eftersom jag fllyttar till Norge ute på landet, så kommer jag verkligen börja tänka på mig själv. Istället för nu, jag tar det aldrig lugnt när ag är i stan. Men nu i Norge så kommer jag kunna det, fokusera på skolan, musiken, fyrhjulingen och framföralt träningen
 
Så ja, jag är rätt nöjd med besöket hos sjukhuset idag :) Men just nu är jag ganska slut, så tänkte krypa ner och kolla på en film och somna till. Ni får ha det så mys och hoppas att alla har haft en underbar Torsdag !

Felle

Och du kommer fixa det för ska stötta dig C:
<3

Svar: Ja älskling, tack för du finns <3<3<3<3
Felicia Viberg

Victoria

sv: Vad bra!!!! :)

Vilken film ska du se? :D

★ E D I T H ★

SV: den var helt okej, görs nu? ^_^
Kraaam!

josefine ♔

Sötnos! :D

Sv: Hihi ja visst är han sööt! :D