I skolan

Hej kompisar!

Just nu sitter jag i skolan och har Engelska. Så sjukt tråkigt så jag passar på att blogga lite :)

Hur mår ni? Jag mår bra fast jag ör jätte förkyld ! Oftast när jag bara har lite ont i magen eller så, så stannar jag hemma.. Men nu är jag mega förkyld och jag är ändå i skolan ! ( HA! Suck on that ! ) Mohaha.. Nej men helt ärligt är det väl rätt okej, lite små ångest o stress, men det har vart värre.

Jag har nånting att se fram emot iaf!! I helgen kommer min älskade mamma ner till Sverige med mina grejer eftersom jag och pappa flyttar in i nya lägenheten på fredag. YAAY ! Fast det är lite hårt så har jag nånting att se fram emot, och det är skit bra !

Jag tänkte låna pappas dator sen aå jag kan göra ett riktigt inlägg. Lite åsikter, bilder osv jag inte kan fixa från telen :)

Jag hoppas ni alla har det bra och klarar av dagen ! Puss på er .